Επιστροφές

Επιστροφή προϊόντων - Δικαίωμα υπαναχώρησης

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρίας μας σας παραδόθηκαν λανθασμένα ή ελλαττωματικά προϊόντα. Για οποιαδήποτε απορία επικοινωνήστε μαζί μας.

Επιστροφές σε χύμα προϊόντα  σε περιπτώσεις στις οποίες δεν έχει γίνει κάποιο λάθος από την εταιρία μας, δεν γίνονται δεκτές για λόγους υγιεινής και ασφάλειας.

Ο πελάτης υποχρεούται να ελέγξει τα προϊόντα για ελαττώματα κατά την παραλαβή και να γνωστοποιήσει την ύπαρξη ελαττωμάτων στην επιχείρηση αμελλητί και πάντως εντός 1 ημέρας από την παραλαβή.

Σε περίπτωση που τυγχάνει εφαρμογής το άρθρο 14 του ν.2251/1994 ο πελάτης δύναται να υπαναχωρήσει της συμβάσεως εντός προθεσμίας 14 ημερών από την ημέρα που παρέλαβε το εκάστοτε προϊόν. Η υπαναχώρηση τελείται μόνον με την υποβολή της σχετικής δήλωσης μέσω email και πάντως εντός της ανωτέρω προθεσμίας. Προϋπόθεση της υπαναχώρησης είναι να μην έχει αποσυσκευαστεί το Προϊόν.

Η εταιρεία πληροί όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα για τον πωλητή. Ειδικά σε περίπτωση ελαττώματος του προϊόντος που σας πωλούμε μπορείτε (α) να ζητήσετε την επισκευή του χωρίς επιβάρυνση σας, εκτός και αν αυτό είναι αδύνατο ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες ή  την αντικατάσταση του με άλλο ή (β) να υπαναχωρήσετε. Οι παραπάνω υποχρεώσεις της Εταιρείας μας παύουν σε περίπτωση που το ελάττωμα έχει προκληθεί από εσάς, ή το προϊόν το οποίο επιστρέφεται φέρει βρωμιές, φθορές, εκδορές, τσακίσεις και γενικότερα δημιουργεί την εντύπωση ότι έχει υποστεί χρήση πέρα από την απαραίτητη για τη διαπίστωση της καταλληλόλητας του, ή από στενή ή ευρεία έννοια ανωτέρα βία. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής. Θα πρέπει να ασκήσετε τα ως άνω δικαιώματά σας εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών από την παραλαβή των προϊόντων σας, η δε προθεσμία αυτή ξεκινάει από την επόμενη της παραλαβής και σε κάθε περίπτωση εντός αυτής θα πρέπει να μας έχετε επιστρέψει

Το «EMMA’S PET STORE» κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.

Παρόλα αυτά δεν μπορούν να αποκλεισθούν περιπτώσεις λαθών σε τιμές και δευτερεύοντα χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλισθεί, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση / αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας και την αποφυγή ταλαιπωρίας καλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήστε στην παραγγελιά του να επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 6011728 - 210 3511198 ή μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου.

Επίσης σας συνιστούμε πριν προβείτε σε αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα να

επισκεφτείτε την ενότητα ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ όπου θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία και τον τρόπο αγοράς προϊόντων.

Μετά την καταχώρηση της παραγγελίας σας θα λάβετε αυτοματοποιημένο e-mail το οποίο θα αναφέρει τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας. Μετά την επεξεργασία της παραγγελίας από το τμήμα ηλεκτρονικών αγορών της «ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Δ. ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ ΚΑΛΛΙΟΠΗ», θα λάβετε το δεύτερο και επιβεβαιωτικό e-mail με τα προϊόντα που θα σας αποσταλούν.

Κατά την εξέλιξη της παραγγελίας σας θα λάβετε μια σειρά αυτοματοποιημένων e-mail, τα οποία θα αναφέρουν τη πρόοδο της παραγγελίας.

Σε περίπτωση που στην εκτέλεση της παραγγελία σας προκύψει κάποια εκκρεμότητα τότε θα σας αποσταλεί αντίστοιχο e-mail. Εναλλακτικά θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που μας έχετε δώσει κατά την εγγραφή ή την καταχώρηση της παραγγελίας στο site μας.

Δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης αυτών των ενημερώσεων, η αποστολή των οποίων,

αποτελεί προϋπόθεση για την σωστή εξέλιξη της παραγγελίας σας. Τα e-mail αυτά σας καλούμε να φροντίζετε να μπορούν να φτάσουν σε εσάς και να τα διατηρείτε καθ΄όλη την διάρκεια της συναλλαγής μας. Είναι υποχρέωση σας, σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά e-mail, σύμφωνα με τους γενικούς όρους που διέπουν τις συναλλαγές μας, να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση. Τα προϊόντα σας παραδίδονται το ταχύτερο δυνατό και πάντως σε χρόνο που δεν

υπερβαίνει τις τριάντα ημέρες από την σύναψη της σύμβασης. Εξαίρεση αποτελούν προϊόντα με κατάσταση παράδοσης (status) «Προπαραγγελίες», «Αναμένεται Σύντομα και Κατόπιν Παραγγελίας», για το οποία υπάρχει ξεχωριστή ενημέρωση παράδοσης.